Alien
In deze originele sciencefictionklassieker, geregisseerd door Ridley Scott, volgen we Ripley (Sigourney Weaver), die op een vermoedelijk noodsignaal afgaat vanuit een afgelegen planeet en daar een angstaanjagende ontdekking doet.