Alita: Battle Angel
Van de visionaire filmmakers James Cameron (Avatar) en Robert Rodriguez (Sin City), Alita: Battle Angel, een episch avontuur van hoop en kracht.
Van de visionaire filmmakers James Cameron en Robert Rodriguez, Alita: Battle Angel, een episch avontuur van hoop en kracht. Als Alita (Rosa Salazar) wakker wordt in een futuristische wereld die ze niet herkent, wordt ze opgenomen door een empathische arts (Christoph Waltz) die beseft dat in het afgedankte cyborgomhulsel het hart en de ziel van een jonge vrouw met een geweldig verleden huizen.