An Almost Christmas Story
An Almost Christmas Story' gaat over Moon, een nieuwsgierige jonge uil die onverwacht vast komt te zitten in een kerstboom die bestemd is voor Rockefeller Plaza. Terwijl hij uit de drukke stad probeert te ontsnappen, raakt Moon bevriend met een verdwaald meisje dat Luna heet. Samen beginnen ze aan een hartverwarmend avontuur dat hen terugbrengt naar hun ouders.
An Almost Christmas Story' gaat over Moon, een nieuwsgierige jonge uil die onverwacht vast komt te zitten in een kerstboom die bestemd is voor Rockefeller Plaza. Terwijl hij uit de drukke stad probeert te ontsnappen, raakt Moon bevriend met een verdwaald meisje dat Luna heet. Samen beginnen ze aan een hartverwarmend avontuur waarop ze de magie van de feestdagen ontdekken en een bijzondere band krijgen, en dat hen terugbrengt naar hun ouders.