Antigang : la relève
Voormalige legende van de Eenheid, Niels Cartier, vindt sporen van de roversbende die zijn vrouw acht jaar geleden heeft gedood. Om hen te stoppen, moet hij een onverwachte partner nemen: Charlotte-Serge, zijn 14-jarige dochter, een nog grotere waaghals dan haar vader.
Voormalige legende van de Eenheid, Niels Cartier, bekend om zijn brute en onconventionele methodes, verliet de politie nadat zijn vrouw stierf bij een mislukte interventie. Als de roversbende die zijn vrouw doodde, acht jaar later weer verschijnt, kan niemand Niels ervan weerhouden wraak te nemen. Om te slagen, moet hij het zelf doen en een explosieventeam vormen met Charlotte-Serge, zijn pittige, 14-jarige dochter.