Deze tijdloze klassieker met indrukwekkende animatie is al generaties lang geliefd. In een ingrijpend avontuur gaat Bambi met zijn beste vrienden Stampertje en Bloem de wonderen en uitdagingen van het bos verkennen… en zijn lot vervullen als prins van het bos. Vol humor en liefde blijft Bambi favoriet bij het hele gezin.