Behind Enemy Lines
Owen Wilson en Gene Hackman spelen de hoofdrollen in dit verhaal over een piloot die op de vlucht slaat voor genadeloze vijandige troepen nadat zijn vliegtuig is neergehaald boven vijandig gebied.
Nadat een piloot is neergeschoten en probeert te ontkomen aan het vijandige leger, wordt de reddingsoperatie van de leidinggevende officier gedwarsboomd door politici en moet de piloot tot het uiterste gaan.