Ciao Alberto
Nu zijn beste vriend Luca ver weg op school zit, begint voor Alberto een nieuw leven in Portorosso. Hij werkt voor de visser Massimo, de imposante, éénarmige man van weinig woorden, en - in de ogen van Alberto - de coolste man ter wereld. Hij wil niets liever dan een goede indruk maken op zijn baas, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.