Clock
Ella is een rijzende ster op het gebied van binnenhuisarchitectuur, woont in een prachtig huis en is getrouwd met een lieve man. Ondanks haar perfecte leventje is Ella toch een buitenbeentje omdat ze geen kinderen wil. Wanneer Ella hoort over een klinisch onderzoek waar haar probleem wordt gezien als een vruchtbaarheidsprobleem, besluit ze om zich aan te melden voor dit onderzoek. Tot haar verbazing blijkt de behandeling te werken, maar tegen welke prijs?
Ella heeft alles voor elkaar. Ze is een rijzende ster op het gebied van binnenhuisarchitectuur, woont in een prachtig huis en is getrouwd met een lieve man. Ondanks haar perfecte leventje is Ella toch een buitenbeentje omdat ze geen kinderen wil. Alhoewel Ella zegt dat ze gelukkig is, wordt dit door niemand geloofd. Naarmate de tijd verstrijkt, neemt de druk op Ella toe, totdat ze hoort over een klinisch onderzoek waar haar probleem wordt gezien als een vruchtbaarheidsprobleem, een chemische onbalans die kan worden behandeld met nieuwe, kunstmatige hormonen en cognitieve gedragstherapie. Ella besluit om zich aan te melden voor dit onderzoek, en tot haar verbazing blijkt de behandeling te werken. Helaas zijn er de nodige bijwerkingen en wordt ze steeds meer paranoïde en gewelddadig. Ella wil uiteindelijk kinderen, maar tegen welke prijs?