Starship Troopers
Johnny Rico gaat bij de mobiele infanterie om zijn dienstplicht te doen. Niet uit vaderlandsliefde, maar om het hart van zijn vriendin Carmen te veroveren, die starship-piloot wil worden. Wanneer er een tragisch ongeluk gebeurt onder Johnny’s toezicht, realiseert hij zich dat hij op de verkeerde plek is. Hij wil ontslag nemen, maar dan wordt de aarde aangevallen.
De Federatie heeft jou nodig voor een dringende erop-of-eronder-missie in Starship Troopers, de ultieme scifi-actiethriller van de regisseur van Total Recall, geprezen om de adembenemende special effects en prachtige futuristische decors. In het nieuwe millennium komt de mensheid tegenover de dodelijkste vijand van allemaal te staan: intelligente buitenaardse insecten van tien meter hoog. Sommige kunnen vliegen en ze kunnen allemaal al het leven op aarde uitroeien. Gelukkig is er de dappere, jonge vrijheidsstrijder Johhny Rico. Hij traint in een elite-infanterie-eenheid en zijn beeldschone vriendin Carmen wordt een top-gevechtspiloot – maar dan wordt ze verleid door een gladde vlieginstructeur! Ga mee op hun missie naar de thuisplaneet van de aliens, waar een grote intergalactische oorlog op het punt staat uit te breken. De toekomst van de mensheid staat op het spel.