D2: The Mighty Ducks
De Mighty Ducks zijn dolblij als ze als Team USA mee mogen doen aan de Junior Goodwill Games. Ze nemen het op tegen de beste teams ter wereld - maar ook tegen het gemeenste team.
De Mighty Ducks zijn dolblij als ze als Team USA mee mogen doen aan de Junior Goodwill Games. Ze nemen het op tegen de beste teams ter wereld - maar ook het gemeenste. Kunnen ze dit wel aan? Is coach Bombay (Emilio Estevez) vergeten dat het maar een spel is? Als een bende straathockeyers de Ducks leert hard te spelen, brengt de coach het plezier terug... en laten de Ducks weer zien wat ze kunnen.