De hel van '63
Ondanks het barre weer besluit het bestuur van het Elfstedencomité, onder druk van de media, dat de tocht doorgaat. Aan de start verschijnen o.a. zich Henk, Sjoerd, Kees en Annemiek. Zij hebben zo hun reden om deze tocht der tochten te rijden. Door de dramatische en heroïsche gebeurtenissen zal deze Elfstedentocht, als een van de meest legendarische de geschiedenis ingaan.