Deadpool & Wolverine
In Marvel Studios' 'Deadpool & Wolverine' heeft Wade Wilson zijn verleden als de moreel flexibele Deadpool achter zich gelaten. Maar dan moet hij plotseling het gevecht om het voortbestaan van zijn wereld aangaan en zich weer in het pak hijsen – én de onwillige Wolverine overhalen om te helpen.