Abbey Road: If These Walls Could Sing
Al ruim 90 jaar vormt Abbey Road Studios het hart van de muziekindustrie. In deze persoonlijke film vol herinneringen en ontdekkingen leidt Mary McCartney ons door negen decennia geschiedenis om ons deelgenoot te maken van de creatieve magie die van Abbey Road Studios de beroemdste en oudste studio ter wereld maakt. Van klassiek tot pop, van filmmuziek tot hiphop, belicht 'Abbey Road: If These Walls Could Sing' de veelzijdigheid, verscheidenheid en vindingrijkheid van Abbey Road Studios.
Al ruim 90 jaar vormt Abbey Road Studios het hart van de muziekindustrie. In deze persoonlijke film vol herinneringen en ontdekkingen leidt Mary McCartney ons door negen decennia geschiedenis om ons deelgenoot te maken van de creatieve magie die van Abbey Road Studios de beroemdste en oudste studio ter wereld maakt. Van klassiek tot pop, van filmmuziek tot hiphop, belicht 'Abbey Road: If These Walls Could Sing' de veelzijdigheid, verscheidenheid en vindingrijkheid van Abbey Road Studios. Intieme interviews onthullen hoe toonaangevende artiesten, producers, componisten en de toegewijde technici en staf van Abbey Road allemaal hun muzikale taal en gemeenschap hebben gevonden, terwijl levendige archiefbeelden en sessieopnames ons exclusief toegang verschaffen tot de studio's die bekend staan om hun privacy.