Fresh
'Fresh' gaat over Noa, die in een supermarkt de aantrekkelijke Steve ontmoet. Omdat ze gefrustreerd is over datingapps, waagt ze de gok en geeft haar nummer. Na hun eerste afspraakje is Noa smoorverliefd en accepteert ze Steves uitnodiging voor een romantisch weekendje weg. Ze ontdekt echter dat haar nieuwe minnaar enkele ongewone, verborgen lusten heeft.