Het leven van een loser 2: Vette pech
Greg gaat vol zelfvertrouwen en met veel vriendschappen naar de volgende klas, en hij heeft een oogje op het nieuwe meisje in de stad, Holly Hills. Maar thuis heeft Greg nog steeds veel ruzie met zijn oudere broer, Rodrick, dus hebben hun ouders iets bedacht om de jongens te dwingen beter met elkaar om te gaan.