Het leven van een loser: De omweg
Als het gezin Heffley op weg gaat naar het feest voor oma's 90e verjaardag nemen ze een gedurfde omweg dankzij Gregs nieuwste plan om een videogameconventie bij te wonen. Gebaseerd op een van de best verkochte boekenreeksen aller tijden, verandert dit avontuur dwars door het land in een ervaring die de Heffleys nooit zullen vergeten.