Disney Teen Beach 2
Maanden na Mack en Brady's zomeravontuur waarin ze terechtkwamen in Brady's favoriete strandfeestfilm uit de jaren '60, "Wet Side Story", worden ze verrast door Lela, Tanner en hun andere nieuwe surf- en motorvrienden. Aangezien de echte wereld en de filmwereld niet samengaan, moeten ze snel een plan bedenken om met de magie van Lela's ketting iedereen weer in de filmwereld te krijgen.