Disney Pixar Binnenstebuiten 2
Disney en Pixar's 'Binnenstebuiten 2' keert terug in het hoofd van de kersverse tiener Riley, net nu het hoofdkantoor plotseling wordt gesloopt om plaats te maken voor iets geheel onverwachts: nieuwe emoties! Plezier, Verdriet, Woede, Angst en Walging, die al een tijd zo goed en zo kwaad als het kan een succesvolle operatie hebben geleid, weten niet precies hoe ze zich moeten voelen als Onzekerheid, Verveling, Verlegenheid en Afgunst opduiken.
Disney en Pixars 'Binnenstebuiten 2' keert terug in het hoofd van de kersverse tiener Riley, net nu het hoofdkantoor plotseling wordt gesloopt om plaats te maken voor iets geheel onverwachts: nieuwe emoties! Plezier, Verdriet, Woede, Angst en Walging weten niet goed hoe ze zich moeten voelen als Onzekerheid opduikt, en het lijkt erop dat ze niet alleen is. Maya Hawke leent haar stem aan Onzekerheid, naast Amy Poehler als de stem van Plezier, vergezeld door Lewis Black, Phyllis Smith, Tony Hale, Liza Lapira, Ayo Edebiri, Adèle Exarchopoulos, Paul Walter Hauser, Kensington Tallman, Lilimar, Diane Lane, Kyle MacLachlan, Sumayyah Nuriddin-Green, Grace Lu en Yvette Nicole Brown. 'Binnenstebuiten 2', geregisseerd door Kelsey Mann en geproduceerd door Mark Nielsen met een scenario van Meg LeFauve en Dave Holstein, bevat muziek van Andrea Datzman.