In ‘Doctor Strange in the Multiverse of Madness’ van Marvel Studios gaat het Multiversum open en worden de grenzen verder dan ooit verlegd. Confronteer het onbekende met Doctor Strange, die met hulp van mystieke bondgenoten door de vreemde, gevaarlijke alternatieve realiteiten van het Multiversum reist om een mysterieuze nieuwe tegenstander te bestrijden.