Doctor Who: The Church on Ruby Road
Lang geleden werd op kerstavond een baby achtergelaten in de sneeuw. Vandaag heeft Ruby Sunday het druk met de Doctor, Goblins en gestolen baby's en komt ze misschien dichter bij het mysterie van haar geboorte.