Dolfijnen Rif
Echo, een speelse jonge tuimelaar in de Grote Oceaan, lijkt veel meer geïnteresseerd in het verkennen van het spectaculaire koraalrif waar hij woont, samen met haar intrigerende inwoners, dan te leren hoe je er kunt overleven. Maar de lessen van zijn moeder Kumu en familie, en een paar heftige ontmoetingen met enkele van de grootste roofdieren van de oceaan, moedigen Echo toch aan om te leren hoe belangrijk zijn rol is binnen het leven in de grote, open zee.