Dubbele dribbels
Een basketbalwedstrijd tussen Goofs (P.U. vs. U.U.), waarin de spelers fel spelen en de spelregels vaak aan hun laars lappen. Alle spelers zijn vernoemd naar Disney-tekenaars.