Drain The Ocean: WWII
Tijdens de Tweede Wereldoorlog gingen er veel schepen en levens verloren op zee. Nu laten nieuwe onderzeese onderzoeken en 3-D imaging het water laten 'wegspoelen' om deze gezonken wrakken tot in detail te onderzoeken. Van de USS Arizona in Pearl Harbor tot het Nazi superschip Bismarck 3, tot het landings- en troepenschip Leopoldville, de lang verborgen geheimen uit het diepe worden onthuld.