Far From the Tree
Het ouderschap is moeilijk, zeker voor een wasbeer die een nieuwsgierig kind opvoedt en hen allebei veilig probeert te houden. In de korte film 'Far From the Tree' van Walt Disney Animation Studios leert dit jonge dier om onbevangen te blijven, zelfs als er gevaar dreigt.