Flamin' Hot
‘Flamin’ Hot’ is het inspirerende verhaal van Richard Montañez, een onderhoudsman bij chips-fabrikant Frito-Lay. Dankzij zijn Mexicaans-Amerikaanse achtergrond kon hij een revolutie ontketenen met de Flamin' Hot Cheetos, de hete zoutjes die de snackindustrie veranderden en een fenomeen werden in de internationale popcultuur.