Four Days in October
De Yankees leidden de Red Sox in de ALCS met 3-0, een achterstand die geen enkel team ooit heeft overwonnen. De Red Sox trotseerden het onvermijdelijke.
Toen de avond van 16 oktober 2004 fortuinlijk eindigde, was de Vloek van de Bambino springlevend. De geroemde line-up van de Yankee, aangevoerd door Alex Rodriguez, Derek Jeter en Gary Sheffield, had zojuist hun voorsprong op ALCS uitgebreid tot drie wedstrijden tegen nul en scoorde 19 runs tegen hun gehate concurrenten. De volgende avond, in de vierde wedstrijd , namen de Yankees een 4-3 voorsprong in de negende inning en toen kwam Mariano Rivera het veld op, de beste reliever in de geschiedenis van het naseizoen, om weer kwalificatie voor de World Series veilig te stellen. Maar na vier keer wijd en een zwaar bevochten gestolen honk, begon de koude oktoberwind een andere kant op te waaien. Gedurende vier opeenvolgende dagen en avonden wonnen de onwaarschijnlijke Red Sox op wonderbaarlijke wijze vier opeenvolgende wedstrijden om zo hun onvermijdelijke lot toch te overwinnen. Met behulp van uitgebreide archiefbeelden van die week zal deze Major League Baseball Productions een film in 'realtime' produceren die een diepgaande blik werpt op de 96 uur die Red Sox Nation heeft gered en waardoor ze honkbalgeschiedenis schreven.