Free Guy
Als een bankmedewerker ontdekt dat hij in een videogame leeft, besluit hij dat hij de held van zijn eigen verhaal gaat worden. In een wereld waarin alles mogelijk is, wil hij de man worden die zijn wereld redt, voordat het te laat is.