Frozen
Frozen speelt zich af in een vervloekt koninkrijk dat omhuld is door een strenge en eeuwige winter. Om een einde te maken aan de ijskoude betovering besluit Anna, een dromerige en onbevreesde optimist, samen te werken met Kristoff, een stoere bergbewoner. Samen maken zij een spannende reis om Anna’s zus, de sneeuwkoningin Elsa, te vinden en om zo de ijzige vloek over het koninkrijk te kunnen opheffen.