G-Force
Een team van hoogopgeleide cavia's werkt voor de FBI. Ze staan op het punt de wereld te redden, als hun missie afgebroken wordt. Maar de trouwe, harige agenten negeren hun bevelen en zetten hun gevaarlijke opdracht door.
Net als G-Force, een eliteteam van hoogopgeleide cavia's, op het punt staat de wereld te redden, ontslaat de FBI hun geheime eenheid. Maar deze nieuwe generatie actiehelden - Darwin, de loyale leider; Blaster, de wapenexpert met lef; Juarez, de mooie, oosterse vechtkunstdiva; en meeloper Hurley - laat zich niet tegenhouden. Gewapend met de nieuwste snufjes op het gebied van spionagetechnologie en met de FBI op hun hielen, strijden ze tegen de klok om de wereld te redden.