Dit is een ander soort Britse invasie wanneer Garfield samen met zijn vrienden Jon en Odie naar Londen reist en zijn evenbeeld ontmoet in de adellijke kat Prince, die een fantastisch kasteel geërfd heeft. De twee ruilen van plaats en Garfield leeft het luxe leven zoals alleen hij dat kan. Er is alleen één probleem: de snode Lord Dagis wil van hem af.