God's Own Country
Johnny werkt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat op de boerderij van zijn ouders. Hij probeert zijn frustraties weg te drinken in de lokale pub, waar hij seksuele avonturen beleeft die nergens toe leiden. Als een Roemeense seizoensarbeider voor enkele weken op de boerderij komt werken, voelt Johnny allerlei hevige emoties waardoor zijn leven voorgoed verandert.