Hard Way
In 's werelds eerste Action Musical overvallen Jake en zijn SWAT-team een verlaten fabriek om de gevaarlijkste terrorist van het land op te pakken. Natuurlijk al zingend en dansend.
Jake verliest zijn beste vriend Zach in een SWAT-operatie in de buurt van Detroit. Acht maanden later proberen Jake en zijn team “The Mother” op te pakken - de terrorist die verantwoordelijk is voor Zachs dood. Al zingend en dansend verslaan ze hun vijanden. Maar dan vallen ze door Jakes blinde zucht naar wraak in de dodelijke handen van een sluipschutter. Alleen door toe te geven aan zijn ware gevoelens kan Jake alles nog tot een goed einde brengen.