Hercules
De geadopteerde Hercules is een lastige tiener. Hij ontdekt dat hij een plek heeft op Olympus - mits hij een echte held kan worden. Samen met Pegasus en Phil gaan ze op een missie. Maar makkelijk is het niet. Hij moet strijden tegen de Griekse Meg en driftkikker Hades. Samen met zijn compagnons Pijn en Paniek wil Hades over het heelal heersen, alleen Hercules staat in zijn weg. Bevat beelden van roken.