Het Echte Leven
In Real Life volgt regisseur Martin die zijn vriendin cast in een film waarin ze de hoofdrol speelt. In deze film moet ze een relatie aangaan met een andere man als een soort test. Het gaat echter mis wanneer de mannelijke hoofdrolspeler wordt ontslagen en vervangen door Dirk, een crewlid zonder acteerervaring. Hij kan enkel zichzelf spelen, waardoor de grens tussen film en realiteit vervaagt.