High School Musical: The Musical: The Holiday Special
Vier de feestdagen met de cast van High School Musical: The Musical: The Series! Jouw favoriete toneelkids delen klassieke en gloednieuwe feestmuziek, hun favoriete feestherinneringen en een paar "achter de schermen" geheimen zoals: Wie is de #1 op de stoutlijst? Hou je vast voor super veel feestlol, en een wereldprimeur die je niet wilt missen!
Vier de feestdagen met de cast van High School Musical: The Musical: The Series! Kijk mee hoe jouw favoriete toneelkids kerstklassiekers zingen zoals "This Christmas", "Feliz Navidad", een speciale Chanoeka medley en meer! En ontvang "The Perfect Gift" - een nieuwe kerstnummer geschreven en vertolkt door Joshua Bassett. De cast zal ook hun favoriete herinneringen delen, wat "achter de schermen" geheimen en natuurlijk een paar droomwens feestverrassingen. Doe mee met deze feestvreugde! Fijne feestdagen! Cast: Joshua Bassett, Olivia Rodrigo, Sofia Wylie, Matt Cornett, Kate Reinders, Julia Lester, Larry Saperstein, Dara Reneé, Frankie Rodriguez, Joe Serafini, Mark St. Cyr.