Hocus Pocus 2
Negenentwintig jaar geleden stak iemand de zwarte vlamkaars aan, waardoor de 17e-eeuwse zussen Sanderson herrezen. Nu zinnen ze op wraak. Drie middelbarescholieren moeten voor zonsopgang op Allerheiligen voorkomen dat de razende heksen opnieuw een ravage in Salem aanrichten.