Hocus Pocus
Als ze opgeroepen worden door een stel nietsvermoedende grappenmakers, besluiten drie sluwe, 300 jaar oude heksen de stad te beheksen en hun jeugd terug te vinden. Maar eerst moeten ze zichzelf bijeenrapen en drie kinderen en een slapende kat te slim af zijn.
Er staat je heel wat te wachten als een trio wilde heksen - Bette Midler, Sarah Jessica Parker en Kathy Najimy - uit het Salem van de 17e eeuw opgeroepen wordt door een stel nietsvermoedende grappenmakers. Wat volgt, is een nacht vol absurde lol en komische chaos als het 300 jaar oude trio de stad wil beheksen om hun jeugd terug te winnen... Maar eerst moeten ze zichzelf bijeenrapen en drie kinderen en een slapende kat te slim af zijn. Bevat beelden van roken.