Home Alone 4
Deze Kerstmis komt Kevin weer in het nauw, net als Marv en zijn hulpje, ze proberen Natalies huis te plunderen! Met grappigere en meer technologische, misdaad bestrijdende snufjes tot zijn beschikking dan ooit kan Kevin mogelijk eindelijk deze schurken voor eens en altijd uitschakelen - en tegelijkertijd zijn ouders bij elkaar houden - deze opbeurende, hilarische comedy zal het hele gezin leuk vinden!