Home Alone: The Holiday Heist
Als een 10-jarige Finn en zijn zus blijkbaar alleen thuis zijn tijdens de feestdagen krijgen ze te maken met een trio onhandige criminelen (geleid door Malcolm McDowell) die proberen in te breken in hun nieuwe huis! Gelukkig heeft Finn een reeks gadgets en valstrikken om de boel te beschermen. Home Alone Holiday Heist is een heerlijke comedy die leuk is voor het hele gezin!