Idiocracy
Een niet al te snuggere man wordt ingevroren en ontwaakt in het jaar 2515, waar hij ontdekt dat hij nu de slimste man op aarde is. Hij is niet slimmer geworden, maar de rest van de wereld is dommer geworden.
Een niet al te slimme bibliothecaris van het Amerikaanse leger wordt als experiment ingevroren en dan vergeten. Wanneer hij uiteindelijk in het jaar 2515 ontwaakt, ontdekt hij dat de mensheid dommer is geworden en dat hij nu de slimste man op aarde is.