Judge Dredd
In dit futuristische actieverhaal wordt de orde bewaard door rechters. Een ervan, Judge Dredd, is de meest gevreesde wetshandhaver. Een voormalige rechter beschuldigt hem van moord en Dredd doet er alles aan om te zorgen voor gerechtigheid.