Finding Michael
In 1999 beklom Michael Matthews de Mount Everest, de jongste Brit die dat ooit had gedaan. Maar drie uur nadat hij de top had bereikt, verdween hij. Michael werd nooit meer teruggevonden. Drieëntwintig jaar later gaat zijn broer Spencer Matthews, een ondernemer en omroeper, naar hem op zoek. Samen met Nims Purja, de wereldrecordhouder van veertien bergpieken, staat het bergingsteam voor extreme uitdagingen als het weer omslaat. Let op: deze film bevat schokkende beelden.
In 1999 beklom Michael Matthews de Mount Everest, de jongste Brit die dat ooit had gedaan. Maar drie uur nadat hij de top had bereikt, verdween hij. Michael werd nooit meer teruggevonden. Zijn broer Spencer Matthews, een ondernemer en omroeper, was tien jaar oud toen Michael verdween en kwam nooit over het verlies heen. Meer dan twintig jaar later ontvangt hij een foto van een lichaam op Mount Everest: is het Michael? Spencer vertrekt naar Nepal en rekruteert Nims Purja, de wereldrecordhouder van veertien bergpieken, om een team te leiden en de 'doodszone' op Mount Everest af te zoeken naar Michael. Wanneer het team de extreme hoogte van ruim 8000 meter heeft bereikt, vertrouwt het op een tienkoppige zoekploeg met drones en de expertise om buiten de gebaande paden te zoeken. Maar als het weer omslaat en de tijd dringt, komen de klimmers voor een reeks onverwachte uitdagingen te staan.