LEGO Star Wars: Zomervakantie
Finn organiseert een verrassingsvakantie voor zijn vrienden: een Galactische sterrencruise op de Halcyon! Maar zijn plan loopt al snel in het honderd als hij zijn vrienden uit het oog verliest. Hij dwaalt alleen door de Halcyon en komt drie Force-geesten tegen. Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker en Prinses Leia, die ieder een onverwacht verhaal delen over vakanties die mislopen.
Na het succes van de LEGO Star Wars Feestdagen Special (2020) en LEGO Star Wars Griezelige Verhalen (2021) gaat dit saga-overstijgende avontuur verder met onze volgende seizoensspecial - LEGO Star Wars Zomervakantie. Het is kort na de gebeurtenissen van The Rise of Skywalker, en Finn heeft een broodnodige vakantie geboekt voor zijn vrienden Rey, Poe, Rose, Chewie, BB-8, R2-D2 en C-3PO aan boord van de ultra-luxe Galactische Sterrencruiser, The Halcyon! Maar het plan van Finn om nog een laatste feestje te vieren met zijn vrienden loopt snel in het honderd als hij ze uit het oog verliest. Hij dwaalt alleen door de Halcyon op zoek naar zijn vrienden en komt drie Force-geesten tegen: Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker en Prinses Leia, die ieder een onverwacht verhaal delen over vakanties die mislopen. Obi-Wan denkt terug aan een avontuur dat hij beleefde kort na zijn reis in de Obi-Wan Kenobi Disney Plus serie. Hij vertelt over zijn samenwerking met een rebellenspion waarvoor ze zich voor deden als twee toeristen. De spanning is te snijden, Boba Fett komt op epische wijze voorbij en Obi-Wan geeft Finn een belangrijke boodschap: vakanties draaien om genieten van het moment. Als Finn later de Force-geest Anakin ontmoet, hoort hij een verhaal over hoe zelfs het kwaad af en toe vakantie nodig heeft. Darth Vader brengt een vermoeide keizer naar de prachtige stranden van Scarif om een beetje te ontspannen. Tenslotte bezoekt Generaal Leia Organa Finn, die een verhaal deelt over een tripje van de familie Solo aan de meren van Endor, net voordat een jonge Ben Solo in de leer gaat bij zijn oom Luke. Finn leert door al deze verhalen dat er meer bij een vakantie komt kijken dan hij dacht. Met zijn vergaarde wijsheid moet Finn zijn vrienden vertellen wat hij echt voelt, als hij ze tenminste vindt voordat de vakantie erop zit!