Life or Something Like It
Een reporter wordt aangemoedigd om haar leven te veranderen als ze een paranormale, dakloze man interviewt die haar vertelt dat haar leven geen doel heeft en binnen enkele dagen ten einde zal komen.
Tv-reporter Lanie Kerrigan (Angelina Jolie) interviewt een paranormale, dakloze man (Tony Shalhoub) voor een stukje over het voorspellen van de score van een football-wedstrijd. Maar in plaats van de wedstrijd te voorspellen, waarschuwt hij haar dat haar leven geen doel heeft en binnen enkele dagen ten einde komt. Lanie wordt aangemoedigd om in actie te komen en probeert haar leven ten goede te verbeteren.