Just My Luck
De sexy Ashley uit Manhattan staat bekend als de gelukkigste vrouw op aarde, maar na een toevallige romantische ontmoeting met de hulpeloze Jake, realiseert ze zich dat ze haar fortuin heeft verruild voor het zijne.
De sexy Ashley uit Manhattan (Lindsay Lohan) staat bij velen bekend als de gelukkigste vrouw op aarde. Na een toevallige ontmoeting met een hulpeloze jongeman (Chris Pine), realiseert ze zich echter dat ze haar fortuin heeft verruild voor het zijne.