Marvel One-Shot: Agent Carter
Britse agent Peggy Carter voegt zich bij de groeiende S.H.I.E.L.D.-organisatie. Terwijl ze de ‘Zodiac’-sleutel zoekt, moet Carter ook de strijd aangaan met haar vrouwonvriendelijke, bureaucratische baas, agent John Flynn.
Een jaar na de gebeurtenissen van Captain America: The First Avenger,werkt de Britse Peggy Carter als data-analist en codekraker bij een geheime inlichtingendienst. Terwijl ze de mysterieuze ‘Zodiac’ zoekt, moet ze ook de strijd aangaan met haar vrouwonvriendelijke, bureaucratische baas, agent John Flynn, die vindt dat vrouwen niets te zoeken hebben in een wereld van geheimagenten.