Marvel Studios Guardians of the Galaxy Vol. 2
Op de muziek van An Awesome Mixtape #2 vervolgt Marvel Studios' Guardians of the Galaxy Vol. 2 de avonturen van het team als ze op zoek gaan naar de herkomst van Star-Lord.