Marvel Studios Guardians of the Galaxy
Overmoedige avonturier Peter Quill komt terecht in een meedogenloze klopjacht als hij een mysterieuze bol steelt - dezelfde bol die gezocht wordt door een krachtige slechterik die een plan heeft dat het hele universum in gevaar brengt. Om te ontsnappen, sluit Quill zich aan bij een viertal niet bij elkaar passende buitenbeentjes: de schietgrage wasbeer Rocket, het boomachtige wezen Groot, de dodelijke en charmante Gamora en de door wraak gedreven Drax the Destroyer.