Moulin Rouge!
Nicole Kidman en Ewan McGregor spelen de hoofdrol in deze passionele, tragische liefdesaffaire met als achtergrond de fantastische wereld van het Parijse nachtleven van filmmaker Baz Luhrmann.
Wanneer een idealistische dichter (Ewan McGregor) in de donkere, fantasierijke wereld van de Parijse nachtclub Moulin Rouge wordt gezogen, stuit hij op een louche, glamoureuze oase van seks, drugs en elektriciteit. Hij stort zich in een passionele liefdesrelatie met de ster van de club, tevens de bekendste courtisane van de stad (Nicole Kidman), in dit tragische liefdesverhaal van filmmaker Baz Luhrmann.