Bruno baant zich een weg door de stad op zoek naar zijn ziel. Gedreven door zijn nieuwsgierigheid, een uitdagende verbeeldingskracht en zijn wilde reflectie op de werkelijkheid, probeert hij het stoffige imago van de stad ongedaan te maken. Bruno verzamelt patronen, ruimtes en oppervlakten en laat ons de stad zien zoals we die nog nooit eerder hebben gezien.